grywalizacja hr
Działy HR dużych firm Marriot, L39. W dobie innowacji, nowych technologii.
hrpolska.pl
victoria vynn
victoria vynn tel tys osób lubi to the official facebook page new york fashion nails for

Zodiak Słońca

Lwie
Słońce w Lwie

Zodiak Księżyca

Raku
Księżyc w Raku
10 stopień

Faza Księżyca

Księżyc balsamiczny
Księżyc balsamiczny
ma już 25 dni

Imieniny

Wczoraj: Anity Elizy
Dzisiaj: Ilony Klary
Jutro: Jana Boleslawa

Anglia: Niedoszła kolizja z UFO

Londyn (Anglia) – opublikowany raport śledczy brytyjskiego bezpieczeństwa lotniczego UK Airprox Board (UKAB) szczegółowo opisuje obserwację UFO przez pilota A320 w lipcu 2013 roku niedaleko lotniska Heathrow. Niezidentyfikowany obiekt pojawił się na tyle blisko maszyny, że pilot liczył się z natychmiastową kolizją i zwrócił się do drugiego pilota.

 

Raport Airprox głosi, że niedoszła kolizja powietrzna numer 2013086 miała miejsce wieczorem 19 lipca 2013 roku o 18:35, 20 kilometrów na wschód od lotniska Heathrow nad hrabstwem Berkshire. W czasie gdy drugi pilot zajęty był listą kontrolną, kapitan (niewymieniony z imienia i nazwiska w raporcie) przez lewą szybę zauważył nadlatujący ze wschodu obiekt. Jego wysokość lotu pokrywała się z wysokością A320. Przez wzgląd na jego prędkość pilot liczył się z nieuchronną kolizją i odruchowo zwrócił się do swojego drugiego pilota.

Kiedy nie doszło do oczekiwanej kolizji pilot zwrócił się do swojego kolegi z pytaniem „Czy ty to widziałeś”, a ten odpowiedział „widziałem, co takiego?”. W tym samym czasie kapitan dostrzegł odlatujący obiekt zaledwie kilka metrów nad maszyną.

Formę obiektu w raporcie pilot określił: „kształt cygara lub piłki rugby, jasno-srebrzysta, metaliczna budowa”. Śledztwo nie potwierdziło żadnych ruchów na radarze w pobliżu samolotu oznaczonego numerem A320.

Po dogłębnej analizie przypadku w której wzięto pod uwagę inne samoloty lub też balony meteorologiczne stwierdzono, że nie jest możliwe wytłumaczenie przypadku nawet kiedy przyjmie się, że było to tylko złudzenie optyczne spowodowane światłem i szybkim ruchem głowy pilota.

Stopień ryzyka wypadku Airprox sklasyfikowało jako „D”. Z 16-stu raportów kolizji lotniczych nad brytyjskim niebem w 2013 roku tylko ten jeden został zanotowany do tej klasy (klasy od A do E).

Komentuj na forum: KLIK

Polecamy